History
Icon-add-to-playlist Icon-download Icon-drawer-up
Share this ... ×
...
By ...
Embed:
Copy
Ep 34 - uvula plant (with steve and brian)
Explicit
January 03, 2014 04:07 AM PST
itunes pic

Sorry i havnt posted in a while in this episode recorded dec 2012 me steve and brian discuss stuff movies and videogames i dunno i laughed at it so its pretty good i suppose

Ep 33 - Post Game & priceless yankee Balls with Steve
Explicit
October 10, 2013 03:03 PM PDT
itunes pic

This ep takes place right after we finished the Billy Joel parody bingo horse shit. it's not too long. we discuss it a bit Boardwalk empire and we watch some pawn stars.

Ep 32 - First Annual We didn't start the fire parody bingo contest extraordinaire extravaganza
Explicit
September 29, 2013 09:00 PM PDT
itunes pic

Holy shit are you in for a treat or a living nightmare depending on what you can stand. In November 2012 I showed Steve a discovery I had made that there are an infinite amount of Billy Joels we didnt start the fire parody songs on youtube. After listening to several a game was devised and we started playing bingo with random words (when that part starts feel free to make your own sheet and play along at home) This podcast is 3 hours long. There is almost nothing else in the episode so if you aren't on board for what happens prepare to jump ship or delve into madness.

ack ack ack ack

Ep 31 - Dexter (MAJOR SPOILERS) finale & show in general my thoughts
Explicit
September 23, 2013 02:27 AM PDT
itunes pic

Recorded today sept 23 2013 I give my thoughts on the finale and entire series of Dexter it's all I talk about for an hour so if you havn't seen the show dont bother.

Ill get back to uploading my backlog of podcasts soon

Ep 30 - Halloween 2012 Brian, Steve, Andrew & Meatballs
Explicit
September 05, 2013 08:44 PM PDT
itunes pic

This podcast was from Halloween 2012 me and my friends Brian and Steve talk about Jewish Funerals Spooky ghosts and videogames. This episode is ok I guess. It's kind of a mess. I did what I could hopefully I'll upload more podcasts soon

Ep 29 - Secret Burger King Jesus
Explicit
June 09, 2013 07:51 PM PDT
itunes pic

In this episode recorded back in November of 2012 I complain about the foo fighters, women, steps, Microsoft and other garbage

Ep 28 - Cody, Steve & Andrew KID NATION, Eclipses & things
Explicit
February 14, 2013 12:49 PM PST
itunes pic

In this episode recorded like 5 months ago me and my little brother and steve talk about crap i dunno

Ep 27 - Steve & Andrew BREAKING BAD SPOILERS and other stuff
Explicit
February 14, 2013 10:22 AM PST
itunes pic

I stopped uploading podcasts for 6 months cuz i was busy but i still recorded them every week so im gonna start putting em up this was from like november or december.

Me and Steve discuss shit. Fuck you listen to it

Ep 26 - Steve Also Andrew talk about weird noises
Explicit
September 18, 2012 08:31 PM PDT
itunes pic

In this podcast me and steve sit around telling stories and jokes or whatever same as other podcasts weve done whatever its fine.
Sounds like you need to just relax and be cool doesnt it?

Ep 25 - Steve & andrew discuss Johnathin Taylor Thomas and other stuff
Explicit
September 18, 2012 07:10 PM PDT
itunes pic

In this podcast me and steve meander through some stories about school, television movies guitars jokes I donnow. Sounds like a podcast doesn't it?

Next Page